jag hatar att flytta..

tror nog inte det finns något värre än att svettas som en gris och springa fram och tillbaka med flyttkartonger och möbler upp och ner för alla trappor.. huvvaligen. är förövrigt sextonde gången jag flyttar nuu så är ganska så less ja..

idag slutade jag skolan tio över ett. gick direkt hem och hjälpte eleonor att bära ner massa svartsäckar med skräp hon skulle köra iväg och slänga, sen kom det två gubbar från återvinningen hit och hämtade alla grejer vi inte ville ha :) sen efter det gick jag till mormor en sväng och fikade lite och hämtade mitt täcke och mina kuddar som hon tvättat åt mig, sen tog jag med mig tuva och gick till mamma och käkade kebab, gott var det :)! sen for vi hem hit också kom mormor också, så vi tre har flyttat alla mina flyttkartonger till lägenheten, så nu är det bara 2 svartsäckar, träningsmaskinen, databordet + datorn, tvn + tvbänken, vardagsrums bordet och min säng kvar. imorgon ska jag till mormor då jag har hål kvart i tio och välja tapeter till lägenheten, sen flyttar jag resten på torsdag!
är helt slut efter detta flyttande som pågått ett tag nu med tanke på att jag hjälpt pappa och eleonor en hel del också, så nu ska jag ta en rejäl dusch och lägga mig i sängen och se andra avenyn när det börjar klockan nio!
puss

Kommentarer
Postat av: Maja

I feel you. Blää, är i samma sits själv.

2009-01-29 @ 15:21:38
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: vanessa

Besök gärna min blogg! :D

2009-01-29 @ 15:23:08
URL: http://vanessabrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0