finally

igår flyttade jag in i min lilla etta :)
fick hjälp av pappa, eleonor, macke, dennis & robin, vilket resulterade i att jag var inflyttad efter 45 min, starkt jobbat :)!
men är dock en enda stor röra i lägenheten nu.. men är ju ingen brådska så. kan ändå inte ställa in mina köksgrejer i skåpen förän på söndag eftersom målaren håller på att måla om där och färgen måste få torka i två dagar så..
iallafall så gick min dator sönder igår, den gick inte att starta när jag kopplade in den i nya lägenheten så, det suger rätt hårt.. så kommer inte kunna vara så aktiv här förän den är lagad med andra ord, men så fort den är lagad ska jag slänga upp lite bilder på hur lägenheten ser ut, ska dock göra två fondväggar också men det kommer med tiden :) men cias snälla bror samuel ska laga den åt mig idag så när jag och pappa far till luleå och köper min nya soffa ska vi släppa av datorn i sävast. sen ikväll ska jag följa med pappa till svartlå hade jag tänkt, sen kommer kanske elin & winroth dit också :)! sen skjutsar pappa tillbaka mig till stan imorgon.
puss

Kommentarer
Postat av: Tina

va kul!! vars är det du har flyttat, vilken stadsdel? hoppas fondväggarna blir fint då =) avis! kram

2009-02-02 @ 16:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0