trevlig dag

började ju då praktiken klockan åtta idag. dagen har gått otroligt fort, kan ha att göra med att jag jobbade in 30 minuters rasten och fick sluta redan klockan två idag, vem vet. trivs iallafall enormt bra på dagiset och känner bara att jag skulle kunna hoppa av skolan och börja jobba där på heltid, alla ungar är så jävla söta och underbara :)!

efter praktiken gick jag till coop och handlade lite mat osv, sen gick jag hem och städade upp lite i lägenheten eftersom jag var för lat för att göra det igår, men än så länge har jag lyckats hålla det rätt rent tycker jag faktiskt :) nåväl, macke strömgren kom och hälsade på mig kring fyra tiden, var trevligt :) surrade och såg lite tv osv, sen kom pappa förbi en sväng också och fick igång min boxer så nu har jag alla canal plus kanaler igen :) sweeeeet. sen när macke for vid sex? kom först mamma, sen elin & winroth och sen mormor, så har haft fullt "hus" ikväll.. mkt trevligt :)! och nu sitter jag och väntar på min syster som ännu inte har dykt upp så fick ställa in middagen i kylen åt henne, men hon lär väl komma vilken sekund som helst hoppas jag. nåväl nu ska jag ägna mig åt lite APU arbete.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0