skönt



här är ytterligare en bild på kissen, får inte nog av henne hon är så otroligt söt :)!
har dock inte riktigt bestämt mig för vad hon ska heta, men det lutar mest åt svea faktiskt.

cissi for hem kring ett-två tiden idag. efter det låg jag i soffan med kissen och såg en film, slummrade till några minuter innan mormor kom och hälsa på. när hon gått såg jag klart filmen, sen städade jag lite och gjorde middag. efter det kom macke & dennis. vi har druckit kaffe & fikat, spelat mariocart, sett heja björn & bröllop och jäkelskap, underhållt katten och surrat om allt möjligt. dom kom kring sju och åkte precis härifrån, trevligt trevligt :)
nu har jag iallafall tänkt lägga mig och se en film innan jag ska sova, börjar klockan elva och slutar halv sex imorgonbitti.
puss


Kommentarer
Postat av: rutto

Jah, då lutar du åt ett bra håll :) Det är Svea den ska heta :P

2009-02-09 @ 18:54:24
URL: http://rositalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0