nu är det över..

jaa nu var då min 18 års-dag över.
känns faktiskt ingen skillnad, eller jo.
idag gick jag och köpte snus på kioskbaren, och det kändes väl lite annorlunda att jag fick köpa det själv.
sååå, nu ska jag bara prova på att ta körkort, köpa cigg, köpa 3,5or och gå på krogen, sen är väl allt annorlunda.
då är det bara att se framemot 20 års dagen :)! nej men har haf en jätte bra 18-års dag med alla presenter från både mammas och pappas släkt, tack alla för allt fint jag har fått, och alla fina grattis hälsningar :)!
nu sitter jag och elin hemma i svartlå, och nu ska jag lägga mig och sova så jag orkar upp imorgon eftersom pappa ska skjutsa mig och elin till stan i god tid..
HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0