hemmakväll med plast syster

igår blev det att fara hem till svartlå, skönt att komma bort en natt varje helg och få gomiddag uppe i huset :)
skulle iallafall göra slingor igår, men då drog jag ut för mkt slingor ur slinghättan så färgen skulle inte ha räckt till allt, så jag beslöt mig för att ge bort det till eleonor istället, så jag och pappa färgade håret på henne och det blev jätte ljust och fint :) sen satt vi och surrade fram till halv ett ungefär, sen gick jag och såg film och sen sov jag. klev upp tjugo över åtta imorse, så åt jag, cissi & pauline frukost. sen sa vi hejdå till pappa & eleonor och sen tog vi 9:30 bussen till stan, som förövrigt var schhmock full så vi fick stå upp hela vägen. nu har vi iallafall nyss varit på coop och handlat chips, dipp, dricka, popcorn & glass, måste passa på att feta när plast syster är på besök över natten :) sen köpte jag två förpackningar med mörk hårfärg åt mig själv också, så tänkte försöka lura hit mamma senare ikväll kanske ;) har iallafall lovat cissi att vi ska gå och se den nya animerade långfilmen på bio idag, så klockan ett ska vi och se bolt :)
sen ikväll ska vi mysa med allt gott och någon film, kommer bli mys :)
sen måste jag ju bara säga att jag blev väldigt paff när jag kom hem, stod en svart hylla bredvid datorn som jag fått i inflyttningspresent av mamma & ola, ååh vad glad jag blev den var jätte fin :) så nu måste jag köpa lite grejer att fylla upp den med. men nu ska jag göra cissi sällskap i soffan innan bion.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0