en dag kvar

jahaa.. så var det bara en dag kvar av min APU, och det suger.
trivs så jävla bra med personal och barn, vill inte tillbaka till skolan nu efter att ha varit där i en månad, hade gärna stannar två-tre månader till med alla underbara barn.
men jag fick iallafall mitt betyg för APU tiden av personalen idag eftersom min handledare är ledig imorgon, dom hade skrivit en jätte gullig kommentar om hur jag skött mig osv, och sen fick jag MVG :)! är riktigt nöjd, trodde aldrig jag skulle få så bra betyg, högst vg :) såå känns jätte bra!
kommer vara jätte jobbigt att säga hejdå till alla barn och personalen imorgon då jag slutar, men kommer hälsa på dom!

nu sitter jag iallafall och väntar på elina, ska skriva dagbok för APUn nu lite snabbt, vi måste göra det varje dag, och sen börja med nå mat.
puss

Kommentarer
Postat av: Nina

haha på seeme :D

2009-02-27 @ 23:45:42
URL: http://vanillaheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0