sjukt..

.. äckligt bakis var jag igår ja. blev lite vääääl många alkoholhaltiga drycker både före och på farmen under juldagen.. och tequilan jag köpte i baren kunde jag ha skippat. tappade bankkort, legg och lappen man måste ha för att få plocka ut jackan inne på farmen + ett ciggpack som i stort sett var fullt. go go go!
fick iallafall stå och vänta tills alla åkt från farmen för att få hämta ut min jacka, sen sprang jag ut till mamma som skjutsade hem mig. hann dock bara upp i lägenheten och sen ringde dom från farmen och sa att dom hittat mitt bankkort så då fick mamma skjutsa tillbaka mig dit och hämta det, sen hem och sova.

pappa hämtade mig i stan igår kring två tiden. for och köpte chips och lite annat innan vi fortsatte mot svartlå. låg i soffan hela dagen och såg massa bra filmer på tv, bla. tomten är far till alla barnen, lika bra varje år :)! tycker dom ska göra en 2a på den filmen. slumrade till i soffan i några timmar och vaknade kring tio igen. satt och pratade med pappa och elina och såg någon sjuk film på trean innan jag somnade kring två tiden inatt.

nuuu ska jag få liv i elina så hon kan packa klart sin resväska, hon + mamma + mammas kille ola + hans barn wille + olas mamma sigrid åker till thaiiiiii klockan tio ikväll, och ja jag tackade nej till en resa till thai pga min extrema flygrädsla.. sjukt jag vet. något jag ångrar enormt mkt när dagen med stort D är här.
blir dåligt med uppdatering nu också skulle jag tro, min mobil har nämligen tagit självmord igen så den går inte igång, så vill ni mig något får ni helt enkelt plinga på dörren hemma i lägenheten eftersom jag varken har internet eller mobil.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0