såja

nu har jag lite tid över till att blogga. anledningen till att jag nästan aldrig skriver här längre är ju då som sagt för att mitt internet hemma fortfarande inte funkar. men hade inte förväntat mig något annat när det gäller comhem! så det blir nog att byta till bredbandsbolaget istället så fort som möjligt, så får jag väl leva med att uttaget till bredbandsbolaget sitter i hallen, så kommer ha en sladd genom hela lägenheten..

så vad har annars hänt under veckan som varit? jag har mest bara varit med tess och elina, som förövrigt i stort sett flyttat in med mig i lägenheten nu, men det är bara mysigt :)! sen var jag med ivan i tisdags tror jag det var? vi såg lite skräckfilm och avslutade kvällen med mat från max! i onsdags var jag med elin. sov över hos henne :)! i torsdags gick jag först och mötte dennis & kim på romeo. sen tog vi en runda på bodensia och efter det for jag, dennis & ivan till harads och hämtade daniel. han & dennis sov hos mig :)!
i fredags for jag och elin till harads en sväng och var lite social med folk där. kom hem till stan igen lagomt till röstningen var avslutad i idol. somnade nångång kring ett, fast vaknade av telefonsamtal och sms hela tiden under natten så skulle gissa på att det blev 2-3 timmars sömn max. på lördagen jobbade jag iallafall 4,5 timme. sen gick jag hem och tog en powernap innan jag började fixa inför kvällen. hade lite förfest med grannen och drog mot ivans 20 års fest i unbyn kring 10 kanske? lallade på där i några timmar och for sen till stan. somnade sju på morgonen och vaknade kring två. igår gjorde inte jag och elina så mkt, vi såg film, käkade chips och pratade.

ja ungefär så har veckan som varit sett ut. och nu befinner jag mig i svartlå hemma hos pappa! bara sett tv, varit en sväng med tess, moa & elina och tagit det allmänt piano ikväll. funderar på att försöka sova strax så jag orkar med morgondagen. ska först hem till mamma och plugga och sen vara med annasofia :)

nu blev det här ett väldigt tråkigt inlägg med mycket text och noll bilder eftersom sladden till mobilen är i stan. ska slänga upp ett roligare inlägg när jag har tid någon dag med bilder också! nattinatti.

Kommentarer
Postat av: Emmii <3

Gud vad mysig blogg du har

Kramis

2009-12-08 @ 01:49:37
URL: http://emelieliljebergs.blogg.se/
Postat av: Sanela

Fin blogg

2009-12-08 @ 02:13:05
URL: http://caanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0