julklapp i förskott!

jaa nu är det ju bara 12 dagar kvar till jul. (okej elva då för att klockan är efter tolv men..)
och jag har inte köpt en enda julklapp, så börjar ha lite panik nu ja.. men ska beställa allt inatt eller imorgon så det ordnar sig nog. jag har iallafall fått två julklappar i förskott av mamma och elina :)
av mamma fick jag 3 st rock by sweden smycken som ser ut såhär:





och av elina fick jag en ed hardy fickplunta, som jag dock inte hittar någon bild på exakt hur den såg ut, men liknande i den här stilen kan man väl säga fast annat motiv på pluntan osv:



och jaa eftersom jag älskar dödskallar hoppade jag i taket ett antal gånger när jag fick mina "julklappar i förskott" av dom. men det finns mktmktmkt mer dödskalle-aktigt på min önskelista iår ;) och nu börjar det närma sig med tatueringen kan jag säga, vill göra den nununu!!! har iallafall bestämt mig för att det får bli den här:

 

tycker den är hur snygg som helst, men det finns ju delade åsikter när den kommer påtal kan jag säga haha :)
nu ska jag iallafall styra upp en liten önskelista som jag slänger upp här sen, och efter det ska jag och elina somna in till någon bra film. mamma hämtar mig kring tio imorgonbitti så jag hinner hem och duscha och byta om och allt som nu ska göras före jag börjar jobba.
nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0