jobbbb..



ja ni.. nu skulle egentligen mamma & elina ligga på den här stranden och sola. men deras flyg blev först framflyttat från 22:50 igår till 00:30, sedan till klockan 11:00 idag haha.. och inte nog med det så blev det framflyttat ytterligare 30-60 minuter idag. bra start på en lång och solig semester haha, nä tycker synd om dom! hade varit jätte arg!

igår var jag ju då först med anna hemma hos mamma och sa hejdå till dom innan dom for till thailand. sen gick jag och anna på coop och snurra omkring där en timme nästan, sen hem till mig och såg nån film på tv osv och satt och surrade. anna färgade sitt hår svart också :)! både jag och anna hade svårt att somna inatt så vi somnade inte förrän kring halv tre-tre nångång? och jag klev upp halv nio och duschade för började jobba klockan tio. hemma på lunch nu iaf och anna är med sin mamma i storheden. börjar klockan ett igen och slutar klockan sex, ska på gallerian en sväng med annasofia då innan vi går hem och trycker i oss middag!
nä nu måste jag äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0