hos pappa!

sitter hemma hos pappa i byn just nu och ser på 2½ men. jag har sovit bort heeeela dagen idag tyvärr.. fattar inte hur det är möjligt av sova så mkt som jag gjort dom senaste dagarna, och ändå vara lika trött? måste vara detta mörker och snön, framför allt slasket. nej huvva jag saknar verkligen sommaren känner jag...
och nu har kära morbror Ola tagit sitt pick och pack och förflyttat sig till storstaden, vilket jag helt och hållet hade glömt bort igår så hann inte säga hejdå, vilket känns mest trist.

och om ni ville veta så satt jag och pluggade från halv två till klockan tre inatt, och kom då fram till att jag pluggar mkt bättre på nätterna eftersom jag då kan koncentrera mig bättre. så nattplugg lär det bli framöver.
nä nu ska jag kolla vad pappa och syster gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0