hejjhejjhejj

nu sitter jag återigen hemma hos pappa i byn och tar det piano.
i torsdags kom annasofia till mig redan kring åtta på morgonen eftersom hon knappt sovit något heller så bestämde vi oss för att hålla varandra vakna så vi skulle kunna sova sen på kvällen. gick väl bra när vi gjorde något så vi hann med att åka till svartlå en sväng och hämta lite grejer, sen skulle vi hem till mig och se på true blood och det var där det brast. elina somnade först efter att hon kommit hem från skolan, sen annasofia och sist jag.. blev väckt av annasofia klockan fyra och där var dagen förstörd.

igår var jag och elina med morfar i luleå. vi hade fått i julklapp av honom att vi skulle få shoppa och han skulle betala. dock hittade jag ingenting.. och elina hittade väl nån enstaka tröja och annat grejs. aja var iallafall trevligt och vi hann också med en middag på baan thai med lite bananasplit till efterrätt! sen for jag och elina hem till mig dit tess kom och sen for vi på fest hos stefan och hos någon annan kille. somnade kring halv sex tiden imorse..

idag har vi bara tagit det lungt. donat och lagat mat å grejer hemma i lägenheten. sen kom elin och var med oss, vi spelade alias och lite annat. sen skjutsade hon oss till pappa. följde med hennne till harads och hämtade adam och jesper som vi sen skjutsade till stan och sen hämtade vi upp viktor och dom skjutsade tillbaka mig till pappa.
utöver det har det inte hänt mkt mer ikväll. ska slå på en bra film nu och sen sova eftersom jag jobbar 12-16 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0