godnatt kanske?

gaaah... jag och annasofia är vaken alldelens för länge har jag kommit på. speciellt dom dagarna då jag jobbat och varit tvungen att kliva upp klockan nio. sen även när jag är ledig eftersom vi alltid måste upp tidigt för att vi har massa att göra hela tiden.. tex. måste jag upp senast klockan tio imorgon för att hinna med allt på stan innan alla affärer stänger, så med andra ord är det dags att säga godnatt och krypa i säng nu då ja.
nattiiii

fyra klänningar jag fastnat för och måååååste beställa så fort som möjligt:









och sist men inte minst, den som är snyggast och bara för det också dyrast:





Kommentarer
Postat av: gabriella

äre shopaholic-josse på g!?! vars har du hittat de där klänningarna? =)

2010-01-02 @ 22:53:47
URL: http://bblacksun.blogg.se/
Postat av: Helene Linden

Utrolig fine kjoler (-: Spessielt nr 1

2010-01-03 @ 13:43:45
URL: http://helenelinden.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0