gaaalet..

har varit galet trött idag.. var med ivan och annasofia igårkväll och vi hade så kul att vi helt glömde bort att titta på klockan. så när klockan var fyra på morgonen insåg jag att det kanske var dags att lägga sig. så ivan for hem och jag och annasofia la oss i sängen och pratade till halv fem-fem imorse innan vi somnade. och sjäälvklart så somnade jag om imorse så försov mig till halv elva... jobbade iallafall till sex och dagen har varit jobbig, minst sagt. hållt på att somna ett x antal gånger och det har varit jätte mkt att göra på jobbet.

nu sitter vi iallafall hemma hos fanny. jag, fanny, annasofia, elin och sofia ser just nu feardotcom:

 

nån sjuk skräckfilm.. har dock inte hängt med så mkt i den pga att jag suttit här för det mesta. men nu tänkte jag slå mig ner bredvid dom i sängen och se klart den, sen ska jag och annasofia vara med ivan hade vi tänkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0