young dad



en gammal favorit i repris.

körde hem till svartlå igår, gick okej, kunde gått bättre.
åt iaf mat direkt jag kom dit, sen for jag & eleonor med ungarna till brobäcken så dom fick bada.
sen gick jag med ungarna och kollade på hästarna. satt ute på altanen och pratade till halv elva-elva.
sen bänkade jag mig framför tvn och såg gossip girl, försökte somna men gick inte, så satt och pratade med eleonor till fem imorse så jag äntligen kunde somna, blev väckt halv sju då det var dax att åka till stan. somnade från kvart över sju-kvart i nio hemma i lägenheten och gick sen till jobbet. hemma på lunch nu, tänkte vila i tio min innan jag ska tillbaka.
puss

Kommentarer
Postat av: Millah

Åh den sången ee såå skön :)

2009-08-06 @ 14:52:01
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0