tungt..

tung dag på jobbet idag med tanke på hur lite jag sovit inatt.. kändes som att tiden stod still och gick omkring som en zoombie hela dagen, men det funkade ändå. har gått världens åska här nyss, tror aldrig jag hört så mkt muller på nära håll faktiskt. nåja, imorgon är min SISTA dag på jobbet. kan inte fatta att jag jobbat sju hela veckor imorgon? sjukt.
ser iallafall ut som att jag, johanna, stina & moa åker till stugan imorgon-söndag. kommer bli skööönt att komma bort en helg. och om det nu skulle vara så att det blir ändrade planer och det inte blir av så sticker jag hem till pappa & eleonor.
funderar starkt på att lägga mig i sängen nu och kika lite gossip girl.
här är lite bilder från gårdagen:


Kommentarer
Postat av: Gabriella

härliga bilder, vad stor pauan blivit :D

2009-08-07 @ 01:06:16
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0