toooorka

inte alls varit duktig på att skriva här i veckan. vilket beror på att jag sovit hos viktor i harads sen i måndags.
har faktiskt varit jävligt kul att vara där med alla man umgicks med förut :)!
vi har inte gjort något speciellt utan bara umgåtts och haft det kul.
kom hem till boden kring fyra iaf med tess & elina, vi åt en burgare och sen for tess hem och elina for med martin på ballongutsläppet på fria emilia. ska strax gå över med en påse tvätt till mamma och sen ska jag och elina på coop och handla, min kyl innehåller endast en ost eftersom jag inte varit hemma på snart två veckor.
sen ska vi gå till älsklings mormor också som har kommit hem från ammarnäs idag där hon varit sen midsommar :)!
skola imorgon också.. känns inte sådär jätte kul. sommarn har sprungit iväg och har endast fått mig en veckas sommarlov första veckan efter skolan och nu dom här två sista veckorna. känns rätt surt men har ju å andra sidan mkt pengar så jag kan göra saker så ska inte klaga.
nee nu ska jag springa över till mamma.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0