oturen som spökar?

alltså jag tror helt seriöst inte att man kan ha mer otur än vad jag har. är det inte det ena så är det det andra.
får ju som sagt inte till det här med min nya externa hårddisk, datorn hittar den inte?
sen var jag och pappa & köpte en kabel som går mellan tvn och datorn som vi suttit och försökt få igång hur länge som helst men det står bara felaktigt format. sen har jag fått nå virus på datorn så den kraschar väl vilken minut som helst.
jag är sååååå glad just nu :)!!!!!!!
nä, nu ska jag spara lite på tålamodet och försöka få till det igen. måste städa också, brukar alltid gå bra då jag är irriterad och på dåligt humör så passar ju utmärkt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0