LK



ja.. kalaset iår, det sög verkligen. har nästan inga bilder därifrån heller.
var i luleå redan kring sex, jag & johanna mötte upp ola, följde med hem till han för jag skulle lämna en väska osv där, satt där i två timmar och drack öl och lekte med webcamen på hans laptop, sen började vi gå in mot stan.
träffade på en sjuk kille som sa att han bodde i en trälåda längre bort efter gatan och att vi skulle komma dit på fest, och det sjuka var att vi såg när folk klev in i lådan. var inne på området redan kring nio, mötte upp erik & markus, åkte breakdance & virvelvinden. och det skulle jag inte ha gjort för flög som en vante i båda karusellerna så kommer nog få ett och annat blåmärke på benet och ryggen där jag har grymt ont idag... nåja, sen mötte vi upp erik & andreas, gick in i ett öltält och drack en cider, sen bestämde vi oss för att be johannas pappa hämta oss så halv tolv stod han på busstation och väntade. väl hemma kom erik förbi och var social med oss också, surrade & såg film sen somnade jag.
nu har då båda åkt hem och jag sitter och väntar på att elin ska komma. ska ta och göra mackor i ugnen till frulle nu.
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0