första skoldagen

var seeegt att ta sig upp imorse och vaknade inte till liv av kaffet heller.
började iallafall halv nio och slutade nio så är inget att klaga över.
gick hem till mig då vi slutade med jennifer, moa, stina, marie & johanna.
jag & jennifer åt korv och makkisar och sen gick dom ut på stan och jag stannade hemma för elin kom.
vi fick vårat schema idag också, var inte sådär jätte kul att se... har ju haft det så slött förra året eftersom jag hade läst in massa ämnen så nu blir det ett tungt år...
nåja ska se tv med elina nu innan hon ska till sjukgymnasten.
puss

Kommentarer
Postat av: Millah

Laze & Royal - Now You're Gone (Feat. Tyler Sherritt)



Kram

2009-08-24 @ 19:34:03
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0