vilken härlig dag

fyyfan vad härligt väder det är ute, går inte att ha en tjockare tröja på sig utan att d ska bli för varmt.
nu är d fan sommar för det är steeekhett ute.
hade iallafall matte först på morgonen, vi har kommit till ett kapitel som heter grafer nu som jag tyckte var svinkul? och jag hatar matte? men d här var faktiskt jättekul att hålla på med.
efter matten skulle vi ha IOS men då sa mari-louise att vi fick gå runt på skolan och kolla på treornas projektarbeten i en timme och sen skulle vi så filmen som några på teknik har gjort, såå den slutade kring tolv och då slutade även jag :)!
sitter och väntar på att mamma ska höra av sig om vilken tid hon har lunch, ska nämligen in och jobba lite på smycka då hon är tillbaka efter lunchen, måste kolla så jag fortfarande kan allt så jag inte står som ett frågetecken då jag ska jobba på lördag. solen vill inte nå min balkong? rätt surt ja.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0