oväder

vädret idag har verkligen inte varit kul.. det har varit snöstorm, eller ja, det har snöat som fan iallafall hela dagen så man vart nästan snöblind då man körde skoter och såg inte ett smack.
det var iallafall jag, jonas, erik & macke som var ute och körde skoter idag. vi for först mot äivesoive, men vände lika fort för man såg ingenting och det blåste som fan.. sen for vi iallafall til aitelnas. där var också ola & co.
var väl där i 1-2 timmar sen började vi köra hemåt, kom hem kring tre tiden.
nu sitter erik, elin & winroth och ser på one tree hill, jag har just duschat & jonas vilar.
blir nog en lika trevlig kväll idag som igår, macke kom över igårkväll och vi spelade alias & rappa kalja :)
nåja, nu ska jag slå mig ner bredvid dom andra i soffan.
imorgon blir det snowboard åkning.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0