hemma

ehhhhh.. har inte orkat uppdatera sen i onsdags nä, har haft fullt upp i ammarnäs helt enkelt.
ammarnäs var SJUKT bra, men på hemvägen då vi nådde arvidsjaur ångrade jag att jag inte stannade kvar till på torsdag kväll med ola & macke.. samma visa varje år ja. men nästa år tänkte jag ta rätt beslut tyyyp..
ajja kan summera veckan; alkohol, skoter/snowboard, sol & värme, pubkväll uppe i liften, ammarnäsgården, alkohol.
ja där har vi den.
nåväl kom iallafall hemma söndagskväll, for direkt hem till svartlå och här är jag kvar fortfarande.
är faktiskt barnvakt åt lucaz & pauline just nu för eleonor skulle in till stan och göra lite ärenden.
men har bestämt mig för att åka hem ikväll, så får se vad som sker när jag kommer hem.
puss

- daniel, jag finns här för dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0