helt off

blev inte många timmars sömn inatt, somnade mellan fyra-halv fem och blev väckt strax före åtta imorse.
åt frukost och donade på lite grann hemma i svartlå sen kom elin & winroth och hämtade mig och elina kring elva tiden, for då mot stan och hämtade upp jk också, sen for vi till storheden och storhandlade all mat vi ska ha med oss till ammarnäs på willys, sen köpte vi lite grejjer på ö&b också och sen for vi till bergnäset och hämtade bilen vi skulle låna av morfar till ammarnäs och sen for vi tillbaka till stan igen.
är hemma i lägenheten just nu, har packat lite mer till ammarnäs så nu har jag inte mkt kvar att göra, men har otroligt mkt packning, ser snarare ut som att jag ska vara borta i en månad än en vecka, men aja bättre att ha med sig för mkt kläder än för lite :) sitter iallafall och väntar på elin & winroth nu som ska släppa av mig i svartlå då dom far till harads.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0