ehh

nejmen är det fest i mitt trapphus ännu en gång? jomen visst :)
tror det varit fest varje helg både fredag & lördag här sen jag flyttade in, konstigt att han/hon inte fått någon varning än.
det spelas allt från gamla eminem låtar & nostalgiska 90 tals låtar till dagens musik, hör precis alla rader i låtarna dom spelar så dom spelar inte lågt nej, men det är ju bara ett plus till då man ska ha fest själv, och jag störs då inte av det :)
johanna har iallafall varit här ikväll, eller ja hela dagen sen typ halv tre-tre? vi har fortsatt med vårat andra avenyn maraton och har sett 15 avsnitt idag, d tar sig.
känner mig faktiskt väääldigt slut, så ska avrunda kvällen med lite vänner avsnitt, skönt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0