bowling

har varit en skum dag idag på skolan, fick tillbaka matteprovet, igigigigigigigigig.. hade inte väntat mig något annat så.
man skulle ha tolv poäng och jag hade sju, men hade inte ens börjat jobba med kapitlet vi hade prov om så omprovet klarar jag nog :) sen var d lunch och sen ios, fick tillbaka provet vi hade före lovet, fick vg :)!
sen iallafall började alla prata om att en kille hade gått runt på stan med k-pist? så då blev det livat, speciellt jag för jag är ju så jävla lättskrämd.. men visade sig sen att d bara var en soft airgun, tror jag iallafall? aja dom haffade han iaf.
nu har jag ätit seeen lunch och ska börja göra mig iordning lite inför ikväll, ska vara hos mamma klockan fem, sen till mickes klubb, sen bowlingen och käka, blir en bra kväll :) ska dock jobba imorgon så ska ta d lungt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0