tidig kväll



åååh ge mig!!!! jag älskar ikea :)

jo ikväll blir det en tidig kväll för mig.. har bara sovit 4,5 timme inatt så är väl kanske inte så konstigt om jag är helt slut då med andra ord :)
har varit med madde till 3-4 tiden idag, jag, hon & elina spelade lite mariocart. sen for hon hem och jag och elina fortsatte att se one tree hill i ungefär 20 min, sen kom alla barnen in stormandes, så såg på emil i lönneberga och lotta på bråkmakargatan med pauline tills dom skulle till sin pappa.
sen har jag och elina sett veckans tre nya andra avenyn avsnitt :) om jag har längtat efter den serien!

nåväl, jag är nervös inför imorgon när jag ska och kolla på en lägenhet. är rädd att någon annan har sett den före mig och kommer vilja ha den. för jag är nästan 100 % säker på att jag vill ha den så vore synd om någon annan hunnit före.
nä men nu ska jag lägga mig och sova iallafall så man är pigg till skolfotot imorgonbitti.
puss

Kommentarer
Postat av: Curtan

Hoppas att det gick bra med lgh. i dag?!

2008-09-22 @ 11:26:18
Postat av: tessan

dom har snygga saker på ikea!:D sängen såg värsta mysig ut:>:>

2008-09-24 @ 19:45:34
URL: http://zingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0