svårt

nu är det såhär att jag har kommit in på en lärlingsutbildning på bnäs, något nytt dom tydligen börjat med nu i september. sökte ju till hotell & restaurang i första hand men kom aldrig in så är alltså inne på mitt andrahandsval nu (barn & fritid). och jag måste bestämma mig innan fredag om jag ska gå kvar på barn och fritid eller tacka ja till lärlingsutbildningen inom hotell & turism, och om jag tackar ja så betyder det att jag bara får servera osv, inte laga mat eller något, vilket förövrigt kändes jävligt trist när man sett framemot att stå i köket på hotell & restaurang och laga mat.. det enda positiva med lärlingsutbildningen var väl att man var ute på praktik halva tiden av dom här tre skolåren. men känns väl inte helkul direkt, ska tänka på saken men tror nog att jag tackar nej när det inte var vad jag hade tänkt mig från början.

nåväl. idag hade jag och johanna hål i fyra timmar, så vi gick på lustgården och köpte lite doftljus osv, sen köpte vi gotta och gick hem till mig och såg andra avsnittet av one tree hill säsong två.. huvva, måste verkligen få se avsnitt tre snart.
sitter iallafall och väntar på elina nu så ska vi se one tree hill, har börjat se det från början med henne nu så än så länge är vi bara på säsong ett. nu ska jag ta och fika något,
puss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bli medlem idag, det är precis som Buzzador. Om du blir medlem får du 500 välkomstpoäng och ju längre du är medlem ju fler erbjudande kommer du få - och med det fler poäng, vilket gör att du får fler gratissaker.



http://www.buzzscout.se/?mref=1235

2008-09-10 @ 20:10:20
URL: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/
Postat av: krhnke

Lycka till på utbildningen.

2008-09-10 @ 22:48:08
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: daavd

var nyss o hämtade morsan o farsan på fest och gissa vem jag träffa där! jepp din farsa ;D haha

han pratade tydligen aaaasbra om mig till mina egna föräldrar :P haha :)

2008-09-10 @ 23:37:36
URL: http://daavd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0