sorry

uppdateringen är mkt dålig nu för tiden måste jag medge.
men det ska det blir ändring på nu!

är full fart i skolan och  massa mattetal man måste hinna med om dagarna och helgerna, så är full rulle nu när vi väl kommit igång med arbeten osv. men det flyter på rätt bra och tror faktiskt att barn och fritid kan bli rätt kul ändå :) trodde aldrig jag skulle känna såhär när jag hade gått första dagen på bf, men se där det ändrades fort :)

pappa och eleonor har köpt ett hus i svartlå för er som inte visste det, så 1a december är nyckeln till huset deras och då sätts renoveringen igång och beräknas vara klar kring 1a januari, så då flyttar pappa, eleonor, elina & eleonors tre barn dit, och jag blir kvar i en egen lägenhet i stan. ska och kolla på en fin etta på måndag, så är den fin så blir den min :)

idag har jag först gått skola, sen har jag träffat tobbe en sväng för fick höra att han var i boden under dagen, så det kunde jag ju inte missa. när sågs vi sist, minst sex månader sen om inte mer? så det var ett kärt återseende :) sen träffade jag elin en sväng och surrade med henne innan jag gick mot farmor där martin & eva också var. vi åt pastasallad och surrade lite innan jag gick och mötte macke på coop. där handlade vi lite godsaker och gick hem till mig, såg lite tv sen såg vi två sally avsnitt, sen lite av humor från tv4 och efter det frequency : ) och nu sitter jag här och funderar på hur länge till jag ska orka hålla ögonen öppna. pappa, elina, eleonor + barnen är i stugan så är all alone i helgen. blir att fara på middag hos farmor imorgon också, tacos :) sen ska jag hinna med en sväng hem till mormor också och träffa lite släkt som är på besök i storstan :) sen ska jag vara med madde efter det :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0