myskväll

annasofia kom hit kring fyra-halv fem tiden idag, precis lagomt efter att jag vikt ihop all tvätt.
vi gick mot farmor kring tio i fem där vi skulle äta tacos med farmor, martin & eva.
sen sa jag hejdå till annasofia kring halv sex och gick till mormor för att träffa kinna & gunilla som är på besök :)
sen kring halv åtta gick jag och mötte madde, vi gick till coop och handlade lite smått och gott och gick sen hem till mig och såg ett avsnitt av one tree hill. sen ringde ralle & ivan, så vi lirade lite mariocart med dom en stund, och nu har vi precis sett klart she´s the man :) eller iallafall jag, madde somnade där i slutet på filmen och utbrast nyss i sömnen:
"fan vilken jävla bilresa dom gjorde egentligen!"  kunde inte hålla mig för skratt, haha.

imorgon ska jag städa mitt rum, hoppade över den biten tidigare idag.
sen ska väl jag och elina se något avsnitt av one tree hill då hon och resten av familjen kommer hem från stugan.
och efter det blir det nya andra avenyn avsnittet på tv klockan åtta, spännande att se vad som händer :)
nu är det sängdax,
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0