morrn



startade dagen med den här låten ♥
klev upp kring kvart i sju, och sitter nu & väntar på att klockan ska bli åtta för då ska jag, mormor & mamma träffas utanför wiksténs och gå in och säga hur mkt jag vill ha lägenheten och ställa mig i kö på den om vi nu måste göra det..
hoppas jag får ha lite tur för en gångs skull..

idag var det iallafall tänkt att jag skulle fara till äventyrsfortet i harads med ivan och massa och spela paintball, men vi hade inte planerat det så bra så vi tar det en annan gång. så får se vad som händer och sker ikväll faktist, hoppas på något kul :)
puss

Kommentarer
Postat av: jennifer

kolla gärna in min blogg :)

2008-09-26 @ 14:03:34
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0