hösten

det enda som är mysigt med hösten är alla löven som ändrar färg och mysiga höstkläder,
men jag blir så trött & deprimerad av hösten, tycker inte alls om den. vill bara ha tillbaka sommaren :/

jag hade ju hål från kvart i tio till klockan två idag, och när jag kom tillbaka till skolan så hade vi ingen lektion.
så min dag har alltså varit ganska slö och skön :)!
gick hit till mamma efter sex, mormor kom också efter en stund.
vi åt potatis, lax, en god sås & tunnbröd, mums vad jag har längtat efter den maträtten!
sen gick jag och mamma över till ola en sväng, och sen hem för att poppa popcorn & bänka oss framför tvn till idol.
blev besviken när mattias åkte ut, han gjorde iofs inte bra ifrån sig men han är så söööt!!!!!
får hoppas på att dom jag vill ska gå vidare går vidare imorgon iaf :)

imorgon ska jag och kolla på en lägenhet klockan sex, får hoppas på att jag hinner först.
nu ska jag ta och lägga mig, som jag sa, hösten gör mig trött.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0