för andra gången

skoldagen kändes väldigt seg idag, kan nog bero på att det var fredag och att man bara ville hem.. vi var iallafall ute dom två sista lektionerna. vi delades in i lag och skulle bygga upp ett hus av saker i naturen och sen hitta på en story om vem som bodde i huset osv, och här är två bilder från den uppgiften:


jahaja, då har man sett mamma mia på bio för andra gången. johanna & stina ville se den så jag och elina beslöt oss för att följa med dom och se den fast än vi hade sett den med martin i juli, men vi tänkte att man gör ju ändå aldrig något om helgerna så kan ju inte skada att se den på bio en gång till när den var så bra :) och minsann, den var lika bra nu som första gången :) sen efter bion gick vi fyra hem till mig & elina och spelade galenpanna. och efter det for johanna & stina hem och jag och elina såg några avsnitt av sally :) sen var det tänkt att vi skulle se lite one tree hill men elina har somnat på min soffa för en timme sen, så det blir av imorgon istället :)
tänkte bjuda på lite bilder från kvällens gång också:


nu tänkte jag göra som elina och lägga mig och sova, gud vad skönt det ska bli att få sova ut imorgon.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0