fan

första lägenheten jag tittade på har någon hunnit ta före mig.
en annan lägenhet jag hittade vid farmor & farfar typ igår är redan tagen,
lägenheten i eve engströms hus har någon hunnit före och ska kolla på den idag så får inte se den förän imorgon och med min vanliga tur kommer säkert den personen välja att ta den före jag ens fått se den.. det går bra nu.

är verkligen brist på ettor i boden, eller ja dom kommer ut en dag och dagen efter är dom borta.
måste nog börja kolla efter ettor på internet varje dag nu, typ 4 ggr om dagen.
får hoppas på att jag hittar någon så fort som möjligt.
nu ska jag pallra mig tillbaka till skolan och surra lite med johanna innan lektionen börjar klockan två.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0