*

den här dagen har varit slö och bra :)
jag och johanna läser ju inte svenska eller engelska eftersom vi läste det förra året, så vanligtvis ska vi sluta klockan tolv på torsdagar, men nu har dom lagt in ett extra idrottspass klockan två varje torsdag, så jag & johanna har alltså hål i två timmar då.. så vi passade på att köpa godis och dricka och satte oss i en soffa och chillade framtill idrotten, kanske inte var världens bästa att proppa i sig en hel godispåse före idrotten men kunde inte låta bli :)

nu är jag då iallafall hemma, mitt rum behöver städas så tänkte ägna mig åt det nu innan elina kommer hem.
ska se one tree hill sen efter städningen, och senare ikväll kommer macke, och kanske dennis hit och ser idol med mig. går ju inte att missa när det är i stor stan luleå ikväll ;)
puss

bäst i idol än så länge:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0