som vanligt..

jahaja, då kommer jag inte kunna sova inatt då tack vare min kära pappa.
ringde honom lite tidigare ikväll och skulle höra hur han och eleonor hade det i edefors (dom är där med husvagnen över helgen). och då kläckte han ur sig att han inte kommer kunna sova inatt för att han är rädd att dom ska gasas ihjäl. han har snackat om gasen i husvagnen hela veckan och att han måste köpa ett gaslarm och blablabla... han ska alltid skrämma mig när han är borta.

jag & elina har iallafall sett idol ikväll, och förstår inte vad jesper gör kvar i tävlingen... är nog många småflickor som är störtkär i honom och inte förstår att han är en vanlig "pop" kille. skrek iallafall rätt ut när lars gick vidare, han är så söt :)!
efter idol avslutade vi kvällen med john tucker must die. ska roa mig med en annan film nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0