nu är det på riktigt


nu har jag fått en lägenhet, den jag kollade på igår.
har inte riktigt hunnit känna efter hur det känns ännu för känns fortfarande rätt overkligt så mkt som jag har letat.
blir nog bra iaf, får komma på en smart lösning för möblering när den var så liten, den är fem kvadrat mindre än mitt rum jag har nu så.
ska iallafall göra mig iordning osv nu så ska jag pallra mig iväg på coop med johanna, sen till idrotten.
efter det ska jag och hälsa på elin i hennes nya lägenhet och sen följa med mormor och kolla på en etta på gågatan.
puss

Kommentarer
Postat av: Malin

vad kul att du fick den. med lite pyssel kan man få den både snygg och praktiskt fast den är liten!

2008-10-14 @ 12:27:00
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0