mums!

gormorgon!
är inte världens piggaste just nu, blir mkt nattsudd på helgerna..

igår åt vi yummie potatos och fläskfilé fylld med persilja, soltorkade tomater och gorgonzola. det var fruktaaaansvärt gott, men det är alltid maträtterna pappa hittar på :) sen efter maten bakade jag dumlekakor, och dom blev också fruktansvääärt goda, dom kommer jag nog baka mkt av när jag flyttat hemifrån istl för att köpa godis osv.
sen kom macke & martin också hit, så såg vi idol. hell jaaa för att yasmina åkte ut ur idol, och anna är helt enkelt bäst.
sen gjorde vi inte så mkt mer, såg på eftersnacket med pappa & eleonor, men det varade inte så länge för vi alla tre störde oss lika mkt på katrine....

idag tänkte jag iallafall strax gå iväg och inhandla lite dvdskivor så jag kan bränna ut filmerna jag tankat åt barnen & åt mig själv, sen ska pappa & eleonor till piteå och hämta cissi & lucaz, så följer nog med dit då för har inget annat för mig idag. så får jag se vad som händer ikv.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0