*



fick lust att "piffa" upp det här blogginlägget med en liten bild.
igår gjorde jag absolut ingenting under dagen, sen mötte jag johanna vid coop klockan fem, vi köpte godis och sen gicik vi hem till mig och såg stay alive, och lyckligtvis var den så bra som jag hade hört att den skulle vara också :)
sen kom annasofia efter ett tag så vi satt och pratade lite, sen for johanna hem och jag och annasofia såg film osv.
dennis kom och sov här sen också, vi hade sett två skräckfilmer innan vi la oss så jag tvingade dennis att sova med mig.

sen idag vaknade jag halv tolv, barnen kom kring halv ett nångång så såg på peter pan med dom tills pappa och eleonor kom hem från edefors och sen gick jag till mamma och fikade för hon hade bakat. ankie, ola och maj var också där.
och nu har jag och elina precis sett två avsnitt av one tree hill, det är spännande nu.
ska iallafall se mamma mia med pappa, elina & eleonor strax, sen andra avenyn klockan åtta.
puss

Kommentarer
Postat av: Curtan

Hehe!! asg

Kul "gud.uslove-testet" :-)

2008-10-05 @ 23:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0