då var det dax igen..

hände en sjuk grej tidigare ikväll.. elina kom inrusandes på mitt rum och sa att sixten håller på att dö (hennes hamster). eleonor stod och höll i honom ovanför diskbänken, han hade blod runt hela munnen och hulkade sig som att han skulle spy. så vi visste inte riktigt vad vi skulle göra utan satte ner honom i buren och tänkte att han ska få dö ifred. en timme senare skulle eleonor gå och titta om han fortfarande plågades, och då sprang han så glatt omkring i buren och allt blod runt munnen var borta? haha, var ganska lustigt faktiskt :)!

nåja, kan inte sova, är hur pigg som helst.. som vanligt då nu för tiden.
var så glad över att mina sömnproblem blivit bättre här för ett tag sen men nu verkar det visst ha kommit tillbaka. klockan är kvart i två och här sitter jag pigg som en uggla. tur att jag är ledig imorgon, annars hade det varit katastrof att ta sig upp imorgonbitti... ska över på lunch hos mamma klockan tolv imorgon, sen iväg och ta sprutan på vårdcentralen. sen skulle eleonor följa mig till bodenbo så ska jag (mest troligt) få kolla på lägenheten jag gått och trånat efter en vecka nu.
sen blir det många timmars matteplugg.
film nu,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0