bloggtorka

här har det inte skrivits på ett tag kom jag precis på!
i helgen har jag bara varit hemma och sett film/tv med pappa & eleonor, rätt skönt faktiskt.
sen idag var det då skola, som kändes riktigt jobbigt imorse, men jag, stina & johanna har fått oss ett gott skratt tack vare jennifer som gör så att det är roligt att vara i skolan nu för tiden :)! har iallafall inte gjort ett piss sen jag slutade halv fyra, ätit middag, surrat lite med elina, suttit vid datorn osv. ska möta johanna vid coop halv elva imorgon så ska vi gå och äta tacos på skolan och sitta och chilla i soffan tills idrotten börjar 12:10, sen slutar jag en timme efter det, så får se vad min dag kommer bestå av imorgon. ska iallfall träna på redovisningen om veganer så jag kan allt på onsdag då vi ska redovisa.

nu ska jag försöka sova,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0