"

jaa nu var det ett tag sen jag skrev här igen.. har varken haft tid eller ork till att göra det heller.
har iallafall varit med jimmy, elin & winroth i stort sett hela veckan :).
sen så fick jag 25/30 på mitt matteprov, och det är VG! är första gången jag klarar ett matteprov sen jag började på björknäs förra året så jag blev så glad så jag började gråta när jag fick tillbaka provet.
igår var jag med elin, winroth, jimmy, nisse & stefan. vi följde med dom på någon fest i sävast men det sög rätt hårt där så då åkte vi vidare men hann inte längre än till 97an då polisen kom baki bilen, och ja vi var ju sex stycken i bilen.. dessutom var nisses bil avstängd så jag fick åka polisbil hem till han och sen åkte jag och elin tillbaka till stan med hennes bror stoffe. sen for nisse och stefan hem och vi for vidare och hälsade på markus. sen for vi hem och sov!

och nu sitter jag här och väntar på att vi ska åka till farmor och farfar, där blir det palt :)
sen ska jag ut till A8 och kolla hur det går för elin, dom har öppet hus på bygg programmet.
sen ikväll ska vi fira fanny :)!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0