¤

igår hade jag hål från kvart i tio till klockan två.
så spenderade dom timmarna tillsammans med mormor. följde först med henne på step in för hon skulle fixa ett träningskort på badet, sen gick vi på några affärer och lunchade på opalen :)!
sen gick vi hem till henne igen och då kom mina två kusiner samuel & noel + ida också dit.
sen gick jag tillbaka till skolan kring halv två, men hann bara komma dit och vända om för vi fick en hemläxa istället för lektion. så pallrade mig tillbaka till mormor då och fikade, sen gick jag hem och pluggade och såg andra avenyn.

idag slutade jag halv tolv, det var skönt. gick mot stan då med jennifer, hanna, jessica & linnea och lunchade på dagoberts. sen gick jag hemåt och började plugga lite smått och såg tv. sen kom alla hem och vi åt palt. och nu har jag precis pluggat in det sista till provet imorgon, får se hur det går. ska se ett avsnitt av andra avenyn nu och sen sova.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0