to be with you

image90

jag, pappa, elina & eleonor var och kollade efter en mini-buss idag, men blev inget lyckat resultat...

iaf så for jag, eleonor & elina ut till storheden någon gång efter tre, hittade mig ett svart/vitt linne :) var allt jag hade råd med haha, har bara 200 kr kvar att leva på den här månaden nu.. men eleonor och elina shoppade lös rätt hårt, lycko dom.

vi kom hem någon gång kring halv sju så nu har jag precis ätit mjölkstuvad palt, ska strax ta en dusch och lägga mig och se tv, kommer somna rätt fort ikväll... är inte van att stiga upp såhär tidigt och ha tre barn springandes omkring mig en hel helg!

to hell with my pride, let it fall like rain from my eyes, tonight i wanna cry.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0