tack för solen



äntligen kom solen fram :) åh vad jag har längtat hela veckan!

igårkväll sov jag hos mamma, vi spelade galenpanna & såg sanningens ögonblick :)

imorse har jag och pappa varit uppe på taket på guldfisken och bytt filter osv.. och nu sitter vi här hemma och ska äta lunch! vi funderar lite kring vilken tid vi ska hämta ungarna på dagis/skolan, ska bli så kul att få träffa sockerungarna igen :) var över 2 veckor sen jag träffade dom sist!

sen ikväll efter att vi har hämtat barnen ska jag hitta på något med elin, var länge sen så det blir mys :)

och jag tycker förövrigt att ni alla ska rösta på david, det är han värd :) tryck bara på länken här nedanför och sedan på "rösta"!

http://www.myspace.com/tele2studio?artist=1468


hoppas solen håller i sig nu, har hört att det ska vara kanonväder hela helgen så det hoppas jag är sant.
blir att fara ut till retro café och äta hamburgare osv imorgon under dagen, macke hakar nog på också :)
dags för en burgare till lunch nu,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0