sweetest girl



mkt bättre än originalet :)

dagen har varit helt okej faktiskt, jobbat på som vanligt ute på a8, samma skit idag, sopat, sopat & sopat med robert och erik! men gick faktiskt fortare och bättre när vi var tre st :) vi har nog sopat runt alla byggnader som behövdes ute på a8 nu, utanför byggprogrammet var det nästan värst, eller ja, utanför guldfisken var det snäppet värre eftersom det var blött grus.

jag, pappa & irene var och fikade på retro café idag också, gott var det :)  det är så mysigt där tycker jag!

sen när vi kom hem så började vi med storstädning av hela lägenheten, blev fiiiiiint och mys.
så nu tänkte jag gå och duscha, sen ska jag fortsätta se heja björn med elina och plugga lite engelska!

btw, mamma ringde mig tidigare ikväll och berättade att hon & ola far utomlands nästa fredag, blir orolig när hon ska flyga, är jätte flygrädd och gillar inte att nära och kära far ut i luften och flyger, är nog orolig över att elina ska till spanien i september och nu mamma :/ kommer inte få mycket sömn under nästa fredagkväll då hon far...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0