svenska

image141

har suttit och pluggat svenska i någon timme nu, och jag börjar känna mig ganska säker inför provet nu, men ska ändå köra igenom det några gånger per dag så det går som smort i slutändan :)

kan knappt förstå att skolan snart är slut, gud vad tiden har gått fort! kändes som att jag nyss började skolan, och nu har jag tre långa skolår till framför mig, men kanske inte blir allt för jobbigt nästa år när jag gjort bort alla kärnämnen, eller ja, matten kommer jag ju att få räkna om iaf, och möjligtvis datan också för där har det inte gått så bra för mig.

så skönt med lite sol och värme äntligen, efter den här regniga veckan som varit.
nu ska jag vara social med min kära mormor och plugga lite till,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0