sol

vilket härligt väder det är ute :)

idag hade jag data i fem minuter, betygssnack osv.. sen gick jag och dennis mot stan, hämtade ut mitt id kort, sen drack jag och dennis en latte på hanssons och surrade lite. sen gick vi hem till mig och såg united 93.
när vi sen gick mot skolan träffade jag johanna & joanna som sa att vi typ inte hade nå lektioner, så då vinkade jag av dennis och följde med dom och solade på solana center istl :)

och nu sitter jag här och funderar vad jag ska göra idag, macke skulle nog komma förbi en sväng, annars har jag ingen aning.. vi har betygssnack sista lektionen på engelskan idag så den ska jag gå på. sen ska jag hem och storstäda med pappa och elina.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0