snön faller i gällivare

image169

ja du läste rätt, den 26 maj klockan 11:08 såg det ut såhär i gällivare.
i slutet på maj ska det fan INTE snöa, så är det bara..

cia far till grekland idag, lycko henne.. vill också till ett varmare land, även fast sommaren börjar komma krypandes skulle det inte sitta helt fel med en utlandsresa, blir en annan känsla utomlands.

var föressten och käkade lunch på pizzeria milano som öppnat där pg:s var förut, far inte dit säger jag bara.. det tog oss 45 minuter att få maten, och jag hade beställt kebab i pitabröd, men kebaben var kall och jag fick pommes på tallriken? och P-O beställde suovas tallrik utan vitlöksdessing och med stekt potatis och fick sig en suovas tallrik med överflöd av vitlöksdressing och pommes... det nya matstället var verkligen ingen tio poängare.

nu ska jag krypa ner och titta lite på tv.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0